Top 5 excuses om niets met Facebook te doen

Stop-Making-Excuses-200x200

Facebook blijft door de gangen van het Nederlandse bedrijfsleven galmen. Zowel aan de kant van innovatiemanagers als bij marketeers en directie wordt driftig geëxperimenteerd met het opzetten van profielen, fan pages en advertentiecampagnes.

Toch blijft een groot deel van het bedrijfsleven twijfelend achter. Zo wordt gezegd dat veel verzekeraars niet sociaal zijn, en lijkt een groot deel van het bedrijfsleven op Facebook maar wat aan te rommelen. Social media blijft daarnaast nog te vaak het domein van een ‘champion’  in het bedrijf. Ook lijken het gebrek aan juiste doelstellingen en het onvoorspelbare karakter van social media obstakels te zijn voor de rest van ondernemend Nederland om in het sociale netwerk te investeren. Voor de twijfelaars: de top-5 van (onterechte) excuses om niets met Facebook te doen.

Lees verder op Frankwatching

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!